#ятобінебренд, або як Зеленський образив усіх українок

Після висловлювання президента В.Зеленського про “українок як туристичний бренд”, мережами прокотився жіночий флешмоб під хештегами #ятобінебренд #янетуристичнийбренд #я_не_бренд#янебренд, Флешмоб розпочали відразу декілька жіночих ініціативних груп.

Нардеп Iryna Gerashchenko, співголова МФО “Рівні можливості”/Equal Opportunities Caucus оцінила цей вислів як непристойний і такий, що викликає огиду.

Нардеп сказала, що очікує реакції на ситуацію від жінок- членкинь списку Слуга Народу, “якщо вони дійсно «нові обличчя» і мають принципи, в тому числі щодо рівності і гідності”; та коментаря від радниці В.Зеленського із гендерних питань.

Саме МФО Рівні можливості теж вже зробило офіційну ‪#‎заява ‬, розцінивши висловлювання президента України про українських жінок як красивих і таких що залишаються брендом України поряд зі смачною їжею, що пролунали від В.Зеленського під час його офіційного візиту до Французької Республіки, як “недоречні”.

МФО закликало всіх політиків і публічних діячів надалі уникати подібних висловлювань, а пана президента – принести українкам публічні вибачення.

Приєднуємось до цих очікувань, та слідкуватимемо за реакцією сторін.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *