Кремлівські інформаційні шістки атакують український Ан-32

Успіхи України на світовому ринку озброєння і техніки, доволі дратують нашого гібридного сусіда. Тим більше, що Україна заходить на поле гри безпосередньо Російської Федерації. У цьому випадку я маю на увазі ремонт та обслуговування двигунів Ап-31Ф для індонезійських Су-27/Су-30 і перспективу замовлення на ремонт ще 10 агрегатів, а також постачання 100-мм снарядів  для гармат 2А70 БМП-3, що знаходяться на озброєнні індонезійської армії. 

Розширення Україною можливостей в сфері воєнно-технічного співробітництва, в епоху недофінансування і економічного піке РФ, не може не турбувати Москву, а тому, до дискредитації нашої країни підключаються всі можливі ресурси.

І не дивно, щл після того як стало відомо про переговори між Індією та Україною щодо модернізації ще 20 індійських літаків Ан-32 в нашій країні, Кремль вдався до безпрецендентної інформаційної атаки на ДП “Антонов”. Причому підключив до цієї атаки новозеландського журналіста індійського походження Ракеша Крішнана (Rakesh Krishnan), який давно вже заплямував свою репутацію шалено проросійською позицією. Основою ж для інформційної атаки стала трагедія, що трапилася 3 червня в Індії, а саме – троща Ан-32.

Так званий журналіст, в колишні часи писав у кращих традиціях кремлівської пропаганди, про американський вплив на Україну, а також його видатні заголовки ” Третя світова війна: чому Росія похоронить Захід” і “Як санкції наближують народження світу без Заходу”, говорять самі за себе, про рівень його експертного і неупередженого аналізу.

Проте, саме ця кремлівська маріонетка стала основним інструментом проти України, в боротьбі за Ан-32. Дивно, але на думку саме цього “експерта”, український Ан-32 є найпроблемнішим літаком Індії. Дивно, принаймні, для мене, оскільки відомо те, що до “експертної оцінки” Ракеша, найпроблемнішою машиною в ВВС Індії є Су-30МКІ. І це не моя особиста думка, а рішення індійського аудиту, проведеного в ВВС декілька років тому.

Крім того, Ракеш робить такі висновки, посилаючись на вищезгадану катастрофу Ан-32 від 3 червня, хоча, літак, який зазнав трощі так і не проходив обслуговування і модернізації в Україні.

Позиція Крішнана зрозуміла, його давня робота на Моску зобов’язує виконувати все, що говорять господарі. Але проблема у тому, що іноді, інші ЗМІ, поширюють “експертну” думку, не вдаючись до подробиць, кто є першоджерелом наративів і з якою метою.

Олександр Коваленко

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *