Тернополян чекають нові онлайн-сервіси від «Укрзалізниці»

Лист-очікування та “нитка графіку”: невдовзі мешканці Тернопільщини зможуть скористатися цими та іншими новими онлайн-сервісами від «Укрзалізниці». В акціонерній компанії повідомили, що більшість опцій будуть активовані вже цього року.

За словами голови правління “Укрзалізниці” Євгена Кравцова, таким чином мають намір значно розширити функціонал онлайн-сервісів для пасажирів та вантажних клієнтів.

Так, серед послуг, які можна буде зручно оформити онлайн, – замовлення на групові перевезення пасажирів, замовлення вагона з місцями для людей з інвалідністю, замовлення перевезення авто у вагоні-автомобілевозі. Планується також запровадження послуги “листа очікування”, коли пасажир отримує повідомлення про появу в продажу необхідних йому проїзних документів.

З’являться також інтернет-новації і для клієнтів із сектора вантажних перевезень. “Укрзалізниця” планує, зокрема, провести істотний реінжиніринг процесу планування вантажних перевезень, що дасть змогу перейти від традиційної системи місячного планування до системи управління замовленнями на період фрахтового року.

— Завдяки цьому клієнти зможуть самостійно керувати замовленнями та нести встановлену відповідальність, у тому числі й фінансову. Окрім цього, у планах компанії – розширити спектр додаткових послуг, які надаються клієнтам для організації вантажних перевезень. Зокрема, з’явиться можливість замовити тягу або “нитки графіку, – розповів керівник “Укрзалізниці”.

Цікаво, що, для прикладу, онлайн-сервіс компанії з продажу проїзних документів користується великою популярністю серед пасажирів. Так, у минулому році, близько половини від  загальної кількості проданих квитків пасажири замовили саме  через інтернет.

Джерело: https://ternopoliany.te.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *